Google+

sobota, 17 grudnia 2011

10000 (Dlaczego Asimo nie ma twarzy)

   Asimo ma piękne, wrażliwe i pełne uczucia oczy. Niektórzy po prostu tego nie dostrzegają i brakuje im w najcudowniejszym robocie świata (mam nadzieje, że jak przyjdzie mi  kiedyś rekrutować się do konkurencji Hondy to państwo dający pracę nie będą czytać tych psalmów uwielbienia) twarzy. Dla nich wytłumaczenie:

    Asimo nie ma twarzy bo...






    ...po zobaczeniu robota z twarzą dzieci miały koszmary. Ktoś mądry stwierdził też, że dla nie do końca jeszcze przebudzonego człowieka, robot z ludzką twarzą, który uparcie się w niego wpatruje mógłby być niepokojącym doznaniem.

Uwaga! Obrazkowy dowód, że podjęli dobrą decyzje

Po lewej pierwsze niekorzystne zdjęcie Asimo.
Więcej rzeczy o Asimo, które chcecie wiedzieć, ale boicie się o nie zapytać: All About ASIMO

p.s. Ze specjalną dedykacją dla Michała, kolegi z mojej grupy. Mam nadzieje, że przestaniesz mnie już denerwować tym pytaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz